poniedziałek, 28 września 2009

"11 listopada" po długiej przerwie!

Przyznam szczerze, że nie sądziłem, że jeszcze coś tutaj napiszę. Od czasu umieszczenia ostatniego wpisu minęło na prawdę wiele czasu. Film wyświetlony został na licznych pokazach, zyskał sobie wielu sympatyków, jak również znalazły się głosy krytyki. Jednak ostatnio okazało się, że to jeszcze nie koniec naszych prac nad tym projektem. "11 listopada" ulegnie gruntownemu przemontowaniu, to nie będzie ten sam film - a przyczyną tego jest fakt, iż najprawdopodobniej już 11 listopada 2009 - w 70-tą rocznicę rozstrzelania harcerzy z Zielonki film ukaże się na DVD!!!

2 komentarze:

indygirka pisze...

Witam serdecznie:)
Właśnie dziś odkryłam istnienie Waszego filmu i dotarłam do tego bloga. Kiedy można spodziewać się tej płyty DVD z filmem? Z chęcią obejrzałabym tą produkcję i przedstawiła drużynom z mojego środowiska. Sprawdziłam, że miasto Zielonka leży niedaleko Warszawy, co jest kawał drogi od mojej miejscowości (Świdwin)więc aby zobaczyć film zostaje mi czekać na wydanie płyty z filmem.

Z harcerskim pozdrowieniem
Czuwaj!
pwd.Sylwia R.

Anonimowy pisze...

Gdzie można dostać ten film?